update - say WHAT ?


ååh, vilken underbar väska ?
Nej HAHA det är ingen västa det är en tårta !
Ja visst det låter hels skummt men denna tårtan kommer från: Highland Bakery i Atlanta, USA !
Riktigt skickligt, detta är ren och skjär konst !
Lite fler tårtor som förbluffar världen;






































Denna ser ju hel verklig ut, man skulle ju aldrig kunna gissa sig till att detta var en tårta !
Det är ju fasiken helt sjuk, hur kan man vara så skicklig närr det gäller bakning ?
Det är ju helt vanliga tårt ingredienser och sen lite marsipan på ?
ääh, jag är chockad !
Och undra vad en sån tårta kostar ?
Tänk när man fyller år och mamma & pappa kommer in med en jätte bläckfisk till tårta, jag hade skrikit av rädsla om dom inte sa att det var en tårta ;)



VILKEN ÄR DIN FAVORIT !?

                                                                                                        

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0