update - nytt lakrits test!

Snart är det dax för ett nytt lakrits test. Som ni vet så har vi lakrits test varje lördag och vad är det för dag i dag? Jo lördag, så jag ska ner till affären runt 18-19 och köpa lite godis, sen kommer en ressention av en lakrits sort jag köpt denna veckan!
Så ni lakrits fanatiker, what and see!
Har du tips på lakrits jag kan pröva ?
Maila; [email protected]    eller   skicka i väg en kommentar till detta inlägg !


                     

                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Amanda Afzelius

Haha det var sött. Kram

2010-05-15 @ 16:45:20
URL: http://www.improveme.se/Mandylicious

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0