update - New Moon

Tjenare !
Sitter just nu och lyssnar på Jason Derulo, och äter lakrits.
Jag är ledsen att det inte kom något Lakrits test i går, men jag köpte inte lakrits i går, köpte bara sura saker, men jag kan göra en ressention av någon lakrits som jag tycker mycket om !
Så det kommer upp om ett tag ... what and see!

Satt nyss i Lucaz säng och läste New Moon, den andra boken i twilight serien för er som inte är medvetna.
Dom är faktiskt förvånandsvärt bra, jag är inget VAMPYR fan direkt, men manblir lixom trollbinden till bökerna, man vill inte sluta läsa, när jag läste första boken fanns det två saker jag gjorde i typ 2 veckor; Läste boken & spelade Zoo paradise på facebook!
Så såg mitt liv ut, jag skojar inte...

nej nu ska jag ladda över lite bilder och videos och visa er, vänta och se !

                                                                                                        

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0