update - Lördags Mys & Baltazhar !



klockan var runt 22:00 och det är fortfarande så ljust, det var ljusare men in mobil kamera har en cp inställning!


Favorit godiset :D
smakar vatten melon!
Nu ser man att det är ljusare ute än va bild nr. 1 visade.


Den osminkade sanningen , MEN OMG HUR SER JAG INTE UT PÅ DENNA BILDEN :s aja den bjuder jag på.


mys mys.


YUMMIE !


Min fina mamma ! :D


Två bilder till dig MIMMI;

Trädgårds tigern kallar dom honom!


Jag zoomade bilden lite !


                                                                                                        

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0