update - jag är festis

Go'Morgon !

Hahaha, nu undrar ni väll lite över rubriken ?
jo det är så att jag har svårt att tycka om festisar om ni vet vad det är ?
Ni vet dom små/stora okolsyrade dryckerna , jaa ni vet vad det är !
Och det finns mycket folk där ute som inte kan dricka kolsyrad läsk/vatten.
Jag har 2 kompisar som inte klarar kolsyra, men nu kommer räddningen , till och med jag ÄLSKAR DOM!


MIN ABSOLUTA FAVORIT !
HELT KÄR IDEN, SMAKAR FLÄDER & HALLON YUMMIIE !
drack den i går kväll och när den tog slut blev jag skit ledsen för den va så god ;)


Denna äroxå riktigt god, Ananas & Passionsfrukt :)
jag drack den påväg hem från Ullared, men jag kan ge er ett tips; servera den KALL !
fast jag kan säga att den luktar godare än vad den smakar, men riktigt god smak oxå !


BÅDA VÄRDA ATT TESTA !

                                                                                                      

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0