update - D'S FEST 2010 <3


NicoPico! haha så söt ;)


f.v. Ida, Donja, Arezoo men kalla henne ARRE ! & julia !


f.v. Ottan,Donja & Jag !
sen har vi ju offrena i bakgrunden: Jonte(Hannas kille) & Zanna !


f.v. Donja, Ismar & Alex.
Också sötnosarna i bakgrunden; Simon & Calle. HAHAH kolla killarnas min, Simon baah; KRAMA MIG ! Calle baah; NEEEEJ!
så kan det gå!


f.v. Julia , ARRE & Ida !


Hahaha,Helen ser helt bored ! ;)




Zanna & Donja !


Nico & D


Donja , Elin & Therese !


Calle & Donja !
Notera Ismars allvarliga min i bakgrunden !


Fråga mig inte vad dom håller på med !
Simon,Alex,Carl & Nico !


Tha litle gang !
Hahaha, nej men fråga mig inte vad jag håller på med, jag tror jag fixar ett armband !


Ida & julia


Jonte, sån cooling! (NOT)


Ottan & Donja dansar, skaka röven mot varran dansen !


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!
kolla Nico !


Hanna !


Ja ni ? vad håller dessa killar på med ?


skaka boobiesarna boys ;)


Hahahha, dom är så söta assa !


hahaha, söt ? :) KLART !


jonte & Hanna !


hungriga som DJUR !
nej jag tigger inte om att få mat först, jag vifftar med tallriken på alex som skär upp piza, det är jobbigt/svettigt att skära pizza.


APPLÅDER TILL ALEX!


Jonna!







Alla dör av skratt på denna bilden !
fråga mig bara inte vad det var som va så kul, för det minns jag inte xd


Calle, så söt !


Lite av presenterna!


Söta Elin Andersson!


Me & Ottan <3


Sötaset Pojkarna :)
Alex , Calle & Simon!


Elin, vad har du rökt på ?





do you like it ?




den gilla hon iaf!


Loay!


Älskar dej!


Zanna, vad håller du på med??


det är Zannas fingrar i bakgrunden INTE Hannas !


grabbmys !



Jonna & Helen !



MJ is in tha house !


KOLLA IDAS MIN !HAHAHAHAHAHAHA DÖR AV SKRATT!


Balle ! ahahah!


DANCE GIRLS!

KRAMIS KALAS !


Therese!




Pismis!


Me and Loay!


hannas nya kärlek










HAHAHAH HÄRLIGT !
det är du och elin vad har ni rökt på?


Arre, Loay & donja !












Men Hanna hade inte du kille ?


Såhär blir resultatet!


Calle: Kom ny alex så går vi!
Alex: NEEEEJ ! JAG VILL STANNA!


Simon; NEJ A&C VÄNTA PÅ MIG !


Robot Dance!









MER BILDER KOMMER !
SKA KÄKA OCH SEN JOBBAR JAG , SÅ MER BILDER KOMMER I MORGON !
TYP 20 TILL!

                                                                                                 


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0