update - cyklade som en dåre

O-M-G !

Nu har jag cyklat runt Toltorp och tillbaka på en 35 minuter!?
Fasiken va snabbt det gick, eftersom jag tog rundan bakvänt idag så slapp jag den tunga uppförsbaken, så den blev nerför istället !
Den är jävligt trög men det är gött att gå upp för den, men nu hade jag ju cykeln och då tog jag bakvänt i stället, men det va två j*vligt tröga bakar där med, svetten bara rinner, när jag kom ner till den stora baken släpte jag tramperna och susade ner för den och tanten som gick i baken vände sej om och blev skit rädd när jag kom åkandes, och tårarna sprutade för det blåser ute !
sen cyklade jag runt lite här i området, och nu är jag hemma-.
OMG , detta var skit jobbigt ! och jag som ingen kondis har , måste börja cykla oftare för det är både skönt och roligt !
Nej nu ska jag duscha, bloggar efter det!


                                                                                                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0