update - 100520

Dagens humör: Trött och GLAD :D
Dagens planer: P-L-U-G-G-A , stavas det! Funderar att hoppa över att jobba idag för jag måst läsa SO!
Dagens kändis:

Kat deluna - för att jag älskar hennes hesa röst!

Dagens vill ha: Marabou - POLKA ♥
Dagens låt: If wee ever meet again - Katy Perry
Dagens nedräkning: 9 dagar kvar till vi åker till TALLINN !
Dagens smink och hår: Mascara, puder & Läppglans, Håret; Uppsatt i en boll på skallen och luggen i spänne
Dagens väder: 20 grader och regn :/

                                                                                                       

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0