update - 1 dk <3

Tjena mellan bena !

Jag har inte haft så mycket tid till att blogga den senaste tiden , tyvärr pga. skolan och mycket annat !
Och det kommer inte bli så mycket bloggande dom kommande 5-6 dagarna heller för i morgon sätter jag mig på bussen mot stockholm med massa härligt folk och tar sedan båten över till TALLINN!
Jag kan se om jag kan hitta ett internetcafe ombord på båten eller kanske i stockholm fast det beror på hur länge vi stannar i sthlm.
Men jag ska ta massa bilder som jag sedan ska ladda upp :) så efter 5-6 dagar kommer en kategori; Tallinn -10
där inne kommer det ligga bilder och massa skit och texter med vad vi gjort och sånt :)
så ni får hålla ut så fort jag hittar ett intenet cafe slänger jag in ett hej :)
men nu ska jag göra en dagens lista till er sen drar jag till skolan :)
PUSS ! HÖRS SENARE EFTER SKOLAN !

                                                                                                                  

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0