Varför inte ett inlägg till !?

Go' mitt i natten bloggen !

sitter just nu och har ätit upp mina sista popcorn och druckit upp mitt sista tea för i kväll :'(
ÄLSKAR TEA !
vad skulle mitt liv vara utan tea ?
Sen har pappa köpt den GODASTE tea:t i världen ! Jag ÄLSKAR bokstavligt talat ÄLSKAR grape frukt !
och då har han gått och köpt Grape och ananas TEA till mig :)

TACK TACK TACK pappa :)
det var jätte gott, har druckit 4 koppar sånt tea nu i kväll !
TEA MONSTER !
det kan man oxå kalla mig :)

i morgon kommer som sagt Donja & Ottan hit och håller mig sällskap med massa spel och skratt!
Mamma ska på fest och pappa är i Tyskland, så vi ska ha tjej kväll :)
MYSIGT MYSIGT !

Googlade nyss runt lite och fick veta att det finns en ö som heter TAHITI inte Haiti UTAN Tahiti !?
trode inte först om när jag läste om det men sen kollade jag bilder från stället, och jag ficken chock, det måste vara det vackraste stället på jorden:




















kommer människan någon gång till paradiset så kommer vi garanterat hit !
Jag dör när jag ser dessa bilder !
detta måste vara jordens vackraste plats !?
Men vart ligger det?
Jo mitt i stilla havet:



                                             puss hörs i mon !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0