Vad ska du göra på påsk ?

                                    
                                         

Såå?
Vad ska ni hitta på under påsk helgen ?
Firar ni religiöst ? eller bara för skoj skull ?

Våran familj firar knappt påsk alls...
vi äter lite påsk mat, sen letar vi efter ägg och klär ett påskris, som vi nästan slutat göra.
2 år i rad har pappa glömmt att köpa ris, så då har vi skitit i det.
Förra året gav mig mamma bara ägget rätt i handen och då blev jag skit sur och började gråta, jag vet inte varför men jag tycker att det är igen riktig påsk om man inte får leta efter äggen plus var jag och mamma ovänner så hon vägrade gömma äggen och då när jag fick ägget rätt i handen blev jag ännu surare och tårarna började rinna..
Men SSHHHH! säg inget till någon, hahah ingen vet om det förutom du och jag ;)
så håll det hemligt !

Och vad vill ni ha i era påsk ägg ?

                      
Själv vill jag ju själv klart att Fernando Torres ska hoppa ut ur ägget ;)
hahaha, vild fantasi kallas det!
Nej nu seriöst:
Jag vill ha pengar till min mobil eller så vill jag att min mobil ligger där i !
Och sen vill jag ha lite sura meloner (från hemköp) oxå :)
Hemköp har nämligen speciella sura meloner som ser ut som röd gröna treanglar !
Och dom är fett goda så några spnna och en mobil eller pengar till mobilen vill jag ska ligga i mitt ägg i år :)
och håller tummarna för det och för att jag får leta efter ägget i år. :)



                                                    Hur firar du påsk ?     

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0