urusel uppdate!

Go' eftermiddag bloggen !

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte gav er en uppdate om hur roligt vi hade i går !
Det var oxå för att vi hade så roligt när vi spelade spel och skrattade åt allt som jag inte hade lusten att sätta mig vid datorn och förstöra allt !
Men roligt som FAN hade vi :D
och vi ska tamebajsiken göra om det !
jag håller på att ladda upp en video som donja gjort till mig nyss för kanske 15 minuter sedan, så fort den har bearbetats på youtube så ger jag er en liten visning :)
under tiden får ni lyssna på Pitbull & Akon !

                                     [Pitbull ft. Akon - Shut it Down]


                             [En skön remix]

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0