update - utvecklingssamtal !

hej hej bloggen !
Sitter just nu propp mätt efter att ha tryckt i mig thai mat !
Att gå på utvecklingssamtal tar på krafterna ! ;)
jo, det är sant jag hade nyss utvecklingssamtal!
Men Ola(lärare) och Pappa.
det gick väl bra ?
Fast jag erkänner det kunda gått bättre, Skogs Ola tycker och har rätt jag måste bli bättre i matte.
Han sa att om jag hade gått i 8:an nu så hade jag inte fått några betyg.
Och deet är väll inte positivt eller ?
Så nu jävlar ska jag skärpa mig,
minsta lilla läxa från och med i morgon ska hem DIREKT !
och måste även sköta mig bättre och vara med oftare på jympan !
så det ska jag oxå skärpa mig med.
                                      
Jag vill be så hemskt mycket om ursäkt, för att jag inte bloggade i går,
Hade ett engelska PROV att plugga till.
Hade bett hanna att ta hem mina böcker men de gjorde hon inte så fick plugga järnet i två timmar i går !
så det var därför jag inte hann blogga...
tyvärr sanningen svider men skolan går långt före bloggen !

nej nu måste jag sluta, ska ner till tvättis med mamma.
Kanske hörs lite senare efter att jag duschat och fixat mig och så.


                                                           solong !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0