Svar på Kommentar :

Efter att jag skrivit inlägget om att jag dricker tea så kom denna kommentaren och jag tänkte svara på den i ett inlägg:


Svar; Hej Filippa !
Roligt att du kommenterar :)
Alltid lika kul att få svara på kommentarer !
Teat är fruktansvärt gott och jag tycker att alla borde testa det!
Det heter "KOBBS SÖRGÅRDSTEA"
En dag när jag var på maxi och kände mig sugen på att testa ett nytt tea, så gick jag till tea hyllan och hittade inte ett ända som verkade gott, tills jag såg hela KOBBS avdelningen, så jag började läsa igenom alla teaer och kolla vad dom smakade och så.
Så fastnade jag för 3 stycken:
KOBBS HIMLAGOTT
KOBBS SÖRGÅRDSTEA
&
KOBBS BLÅBÄRS LYCKA !

så här ser dom ut och ni skulle vara sugna på att köpa dom:
   
Jag ångrar INTE att jag köpte dessa godingar !
Jag funderar också på om jag ska ta och åka med nästa gång mamma och pappa åker och handlar och fylla på mitt kobbs förråd.
Med nya smaker och även med dessa för Blåbärsteat är nästan helt slut, och sörgårdsteat oxå.
Så snart måste jag ha nytt !

Sörgårdsteat har smak av: Rabarber, Jordgubb & Passionsfrukt
Blåbärslycka har smak av: Blåbär så klart!
Himlagott har smak av: Grädde, Periska och Kvitten !
Så det är lite blandade smaker i teaerna men man känner som i himlagott och i blåbär så känner man persika och blåbärs smaken jätte tydligt!

KOBBS tea får betyget: 4,5/5
TOPP BETYG!


 
                                                     KOMMENTERA MERA !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0