OOOH SHIIIT !

Klockan är 21 redan ?
nej nu måste ni skoja med mig ? :O
Jag måste in i duschen och raka benen och raka mig under armarna!!
SKa ju simma i morgon och är det väll lite ofresch med håriga ben ?
Inte för att mina ben är speciellt orakade eftersom jag rakar dom MINST 2 gånger i veckan !
Men ändå !
för säkerhets skull !
JAG HAR EN BIKINI NU !
stack och köpte en förut, en grön, ME LIKE !
99kr på Stadium XXL !

Denna fast knall grön !
*tummen upp*
Så i mon ska det simmas, men jag skäms eftersom jag tycker att jag är skit tjock, som väldigt många tjejer i min ålder tycker att dom är tjocka och jag är inte ett undantag !
Funderade t.om. på att inte åka med och simma för att jag skäms så.
Men jag älskar att simma, så varför ska jag inte åka med ?
jag behöver lite mer självförtroende det är allt !
detta blir tyvärr mitt sista inlägg för idag.
im so sorry, but i have to duscha och raka benen !
Så ni får vänta tills i morgon på nästa uppdate !
efter skolan, för vi börjar 08:30 i mon så jag hinner inte blogga innan jag drar mig mot skolan !

 
    

                                                      Puss & sov gott !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0