One Three hill om en kvart !


Ska ta och koka mig en kopp tea och gå på toa , sen ska jag bänka mig i soffan framför tv:n och vänta på att
ONE THREE HILL ska börja !
Min lilla favo serie !
Är helt förälskad sitter som klistrad i varje avsnitt :D
Och favorit är så klart:
Nathan Scott ( James Lafferty!)

Bättre att bänka sig framför tv:n för tidigt än för sent !
Så nu drar jag i väg i 1,5 halv timme !
Sen efter det ger jag er en uppdate ! :)
Så vänta på nästa inlägg, eller så går ni till tv:n och slår på KANAL 5 och kollar OTH precis som jag ska göra ....


                                                     ...NU !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0