On Air - NRJ webbradio !

Go' dagens bloggen !

Sitter just nu och lyssanr på NRJs webbradio !
Tummen upp för den applikationen !
Orkade inte gå till DVD i varldagsrummet och starta radion så då klickar jag mig in på NRJ.se och hittar applikationen så nu sitter jag och digga till musiken som dunkar ur högtalarna !

URSH !
jag mår jätte illa, och har en fruktansvärd huvudvärk, kan det bli värre ?
Jag har två prov i morgon måste vara frisk,

Känner mig såhär just nu, vill bara gå gråtandes bort mot sämgen med min snutte filt(som inte finns) och gå och lägga mig :/
HATAR att må illa :(

aja, ville bara visa er att jag lever,

                                                          vi hörs senare !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0