Ny kategori och första duellen !

Nu undrar ni säkert vad jag håller på med, men jag kom på en ny rolig grej att ha i bloggen lite då och då!
Jag har valt att kalla de DUELLEN
i duellen kommer jag välja ut två produkter som har exakt samma förmåga men av två olika märken,
Så ska ni läsare få bestämma vilken av dessa produkter ni helst föredrar.
Sen kommer det inte bara att vara produkter, det kan vara kändisar med exakt likadan klänningar eller exakt likadana tröjor, där det blir vem bär den bäst.
Jag satt och googlade lite då jag kom på denna iden, jag hoppas att ni kommer gilla den och rösta på den som ni gillar bäst !
Och jag kommer lägga upp en omröstning i varje duell där du klickar vi vilket alternativ du väljer och sen klickar på rösta !
Okej nog tjatat nu kör vi igång första DUELLEN :


                        


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0