Nu är pappa hemma igen !

- nyss klev pappa innan för dörren, jag blev skit rädd han kom in och skrämde mig!
Med sig hade han MASSA godis, sånna tjockisar som vi är ;)
massa mentos och TOBLERONE !
och lakrits, men inga saltabomber , det brukar vara med hem. men inte denna gången !
Nu ska jag ta kort på allt som han tagit med sig hem och vara lite social mot min älskade pappa !
OJUSTE jag fick 500:- av honom :)
GISSA VEM SOM SKA KLICKA HEM KEITH SCOTT TRÖJAN ? :)
THATS ME !
vi hörs sen med bilder och musik antagligen !


                                                        PUSS !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0