Nätet inte helt säkert!

Inte godkända sajter:
Jesper
Snyggast
Snuttis
Fjortis
Existenz



Tveksamma sajter: 

Hamsterpaj
Facebook   (är medlem)
Star Doll    (är medlem)
Youtube     (är medlem)
Habbo Hotell (är medlem)
Stallet
Apberget


Godkända sajter:

KP-webben
Lunarstorm
Blip
Bilddagboken      (är medlem)
Kamrat

(är medlem) = är aldrig inne !


Jag har kollat igenom listan över godkända och icke godkända sajter på nätet.
Blogg.se finns inte med.
Men antar att dom ligger på den godkända sidan om jag får gissa ?
och hoppas på det oxå !
Har även sett att dom som är tveksamt godkända sidor är mest populära !


 
                                                       Surfa lungt!
 


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0