Musik dag i bloggen som det kanske märks :

               [Ke$ha - Your Love Is My Drug ]

 
                  [Snoop Dogg - Gangsta Luv]


                [Robbie Williams - Morning Sun] 


                  [Robbie Williams - Bodies]


            [Nickelback- something in your mouth] 


               [The killers - Somebody told me]



Musik dag i bloggen idag,
tänkte det var dax att bomba hela bloggen med massa massa musik ?
Så jag tog lite av det jag lyssnar på just nu !
Hoppas du hittar något som du gillar !


                                                  Talk to you later !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0