MIN MOBIL HAR GÅTT SÖNDER !

Min mobil har gått sönder !
Knapparna är hel kassa och det sitter en bit vikt så det går nästan inte att stänga den :(

Vill ha denna nästa gång jag köper mobil , den är snygg :)
det är bara att börja spara ! :)


jag gråter nästan för jag vill inte lämna min lilla rosa bäbis, men om jag sparar i hop till denna kanske jag kan begrava min trasiga lilla rosa babe !
vad tycker ni ?
Kanske ska önska mig en ny mobil i födelsedags present ?
aja, måste försöka spara på något sätt, för denna funkar verkligen inte att ha ! :(

                            
                                             Tips på hur jag kan tjäna snabba cash?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0