lack och plock !

- nu sitter jag och väntar på att mamma ska duscha klart, för jag ska noppra hennes ögonbryn efter det !
Sen ska jag måla om mina naglar om det finns något nagellacks bortagnings medel i detta hemmet!
 

Mamma & jag har pratat ett tag om att ta och plocka hennes ögonbryn och nu i dag ska vi göra, det eftersom det är fest i kväll för mammas del då kan vi lika gärna göra ett ryck och plocka bort lite hårstrån från dom oxå!
Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag noppra ögon bryn så det stå härliga till !
Vi hörs efter det !

                                                           . . . .

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0