Inlägg till: MIMMI §


(bilden är tagen när jag försökte kommentera ditt inlägg om M&M )

sär här blir det varje gång jag skall kommentera din blogg :/
Jag har försökt med både mail och blogg adress, sen hr jag försökt att skriva in mitt rikitga namn och lilla syster och massa har t.om. försökt i mammas namn men det går INTE !
den lilla varningsrutan kommer jämt upp !
men när mamma skall kommentera så går det :(
varför ? :/
jag vill kommentera din blogg och har försökt i massa olika inlägg men alltid samma sak att något av fälten är felt ifylt :/
Men nu vet du varför jag inte kommenterar din blogg, jag kan inte , för datorn/internet/bloggen vägrar släppa förbi mina kommentarer !:/
Men nu vet du iaf, jag har försökt kommentera ALLA bokstavligt talat ALLA dina blogg inlägg, men det går verkligen inte !
Så nu ger jag upp ! :(


 

                                          Sorry !
                        p.s SAKNAR DEJ FETT MYCKET , loveyou !!
                                                                                             

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0