Godis och summer of 69 !

Go' kväll bloggen !

jag lovade att jag skulle skriva till er när jag vart lite social mot familjen.
Och nu har jag varit det :)
sitter och väntar på att jag ska kunna föra över bilderna från mobilentill datorn, så jag kan vissa er!
Sitter oxå och lyssnar på Summer of 69( finns längst ner i inlägget!) och pratar med Hanna på msn !
Roligt roligt !

men nog tjatat här kommer jag bilderna jag lovat er:

Tvål, Schampoo & duschkräm från hotellet, som ett minne typ, och den luktar GAMMAL KÄRRING !
hahah, jag tänker inte använda de ;P
men roligt att ha ! vem vet någon gång kanske man vill lukta kärring ;)


winergummin som ser ut som tigrar , lakrits karameller, och pingvin pastiller !
LAKRITS IN MY HEART !<3


MASSA TOBLERONE :D
YUMMIE !
 


ojsan, väldigt mycket :O
det är 100 g i en normal stor !
det är lixom 300 gram mer :O


Och mentosen får vi ju inte glömma !



Låda med vin ?
pressenter ?!


tydligen billigt med alkohol i tyskland ?!


JAG FICK 500:-
JAG ÄR RIIIIIK XD




Nu ska jag hoppa in i duschen , 
vi hörs kanske efter det och om vi inte gör det så får jag säga : GOD NATT OCH SOV GOTT !
anledningen till att vi inte hörs är för att jag kanske inte orkar blogga, bara så ni vet !
men vi får se kanske hinner med ett inlägg till innan kvällen är slut !

                                          [Bryan Adams - Summer of 69]
                            


  
                                                              Puss !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0