Go' Natt !




Brukar göra godnatt inläggen enkla, med bara en godnatt bild och rubriken : (ingen rubrik)
det brukar bli lättast så.
Men vi behöver lite omväxling känner jag xD
jag hoppas att ni haft en bra dag, och hoppas oxå att ni haft en bättre dag än vad jag har haft !
Nu ska jag däremot gå och lägga mig , fast att jag har feber :/
Det känns i hela kroppen att febern stiger :/
men lite sömn är alltid bra !

¨
borde kanske följa ordsspråket och äta ett äpple om dagen som ärbra för magen !
då kanske jag slipper vara sjuk!




                                                       söv gött !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0