Go' natt !

bloggen, nu ska jag gå och lägga mig.
Jag vet att vet att det är dåligt av mig och att jag borde invänta min älsklings födelsedag!
Men tyvärr hunny, jag kan inte sitta och vänta på att klockan ska bli 00:01, jag vill jätte gärna och skulle kunna göra vad som helst för att få skriva ett grattis inlägg till dej klockan 00:01.
Men i år kan jag inte :(
Jag ska upp tidigt i morgon kl. 08:45 ska jag vara vid buss hållplatsen för då ska vi ta bussen mot Lindome vi ska på feministiskt tjejförsvar med tjej gruppen!


Det ska bli jätte roligt men jag tycker det är lite länge, 09:30(?) till 16:00 :O
Men jag ska bara vara med i mon för på söndag ska jag och emma rida eventuellt, och om hon ångrar sej så rider jag själv. !
för denna helgen SKA  jag rida varesej dom vill eller inte !

nej nu måste jag trycka på off knappen, tyvärr ! :(
vill vara pigg i mon på älsklingens födelsedag ! :)
så nu slutar jag blogga för idag !
Och vi hörs igen i morgon, då är det FERNANDOS FÖDELSEDAG !
då kommer det bli mycket grattis och ballonger och bilder i bloggen i morgon, så glöm inte att kolla in ett dussin gånger MINST ! 


                                                            Puss !

                                        



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0