Go' natt !




Gissa vem som ska gå och lägga sej ?
Jo CAJSA !
Om ni bara visste hur trött jag är  , och på köpet börjar jag 8 i morgon bitti !
great !
Spanska första lektionen i morgon, Hanna ? Vi måste få ren skrivit texterna om Málaga!

I morgon natt ska HanniBanni sova här (:
eftersom hennes mamma ska till helsingfors med jobbet , då ska Hanna sova här :D
Ska bli tväär skoj :)
men vi börjar 8 på torsdag oxå, så det blir till att lägga sig tidigt typ, annars är hela torsdagen med 2 glosförhör och 1 prov förstörd och det vill vi INTE !


men nu ska jag kolla facebook, sen ska jag sova !
puss och sov sött !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0