Go' morgon bloggen.

- sitter just nu och dricker mitt älskade tea.
vaknade för ett tag sedan... lika trött som vanligt, konstigt nog vaknade jag runt 9 :O
Trodde inte att det var sant, jag menar jag gick och la mig vid 00:05 typ. och då borde jag sova längre.
Eller?
det med sovandet är en konstig grej !

HAHAHAH !
vilken söt bild !

Mamma ska nu åka och träna sen ska vi åka och handla mat och sånt grejs till i kväll, sen ska vi hämta Lucaz hos syster och sen kommer Donja & Ottan hit !
Då blir det tamefan tjejkväll av det :)

i går köpte jag den finaste nagellacket och vårigaste nagellacket som fått följa med mig hem på länge ;

Det gröna, ska även köpa det rosa, det är exakt mina typer av nagellack !
jag är helt kär i dessa färger, ska nog köpa massa gröna och massa sånna rosa så man kan ha hela våren och sommaren för dom byts ju ut :(
Så lika bra att ladda upp med ett helt lager !
Kanske ska köpa upp hela LINDEX, H&M och KAPPHALS lager på dessa nagellack ?
HAHAH, och när kommer jag ha råd med det..... ALDRIG !?
men några flaskor kommer det nog att bli :)

NEJ NU TOG MITT TEA SLUT, MÅSTE GÅ OCH KOKA NYTT, 
vi hörs senare, ska även få lite mat i magen och ska dra mig mot gaderoben och ta på mig lite kläder,
sen ger jag er en uppdate, kanske ett dagens OUTFIT FOTO?


                                                  vänta med spänning !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0