Frågor & Svar: FRÅGEREKORD FÖR LILLA MIG !

Louise: Vem gillar du bäst: James Lafferty eller Fernando Torres ?
Svar: omg, denna frågan var inte lätt :(
Tror jag gillar Torres bäst, eftersom jag gillat han längst, men James ligger inte långt efter !

Kasper: Hur länge har du gillat F.Torres ?

Svar: Ja du, jag kommer inte ihåg, 2007 kanske?

Malin: Vem är den bästa fotbolsspelaren enligt dej?

Svar: FERNANDO TORRES §


Noa: Vem är din favorit artis och skådis?

Svar: Artisten så tycker jag nog att Lady gaga eller Kelly Clarksson är bäst !
Skådis är ju lätt: James Lafferty & Zac Efron.

Jesper: Varför började du gilla fernando torres ?

Svar: Kommer ihåg att jag snacka rätt mycket skit om hur ful han var och hur dåligt han spelade några veckor innan jag var helt förälskad ihonom !
Och det var just av dessa anledningar som jag började gilla honom: För att han är så himmla snygg, och spelar så bra, + att jag älskar hur han pratar !

Axel: Vilken låt tycker du är finast ?

Svar: hurt - Christina Arguilera & Because of you - Kelly Clarksson



Clara: När kommer din hund ?
Svar: runt 2 juli !

Kristopher: Ska du ha en tik eller en han hund?

Svar: Han hund :)

Andie: Vad ska din hund heta ?
Svar: Xavi , najs va ? :P

Annely: Vilken hund ras ska du få ?
Svar: Lagotto Romagnolo kallas den !

 

Chester: Vilket är ditt favorit djur?
Svar: Hund & Häst.

Anonym: Samlar du på något?

Svar: nej inte just nu, har sammlat på studsbollar sen jag var skit liten och har över 500 st, eller nått, pappa köpte alltid till mig sen flyttade vi till lägenhet då slutade han köpa , av någon anledning ? :(

Filip: Vilken är din favorit film?

Svar: Avatar eller Hajen :)

Annie: Finns det någon maträtt som du absolut INTE äter?

Svar: Oj, det finns mycket jag inte äter !
Fiskpinnar, och paprika är två av grejer som jag absolut inte äter !
Potatis är oxå äckligt ;P

Nellie: Vad använder du för kamera?

Svar: En Canon Eos 1000D


Ebba: Vilka filmer vill du se på bio nu under våren?
Svar: Hahaha dom är ganska många: Alice i Underlandet, Brothers, I love you Philip Morris, Farsan , Sebbe & Remember Me ! hihi, :)

Clare: Vilken mobil har du ?

Svar: Sony Ericsson w595i ROSA!

Lucaz: Vilka dagar äter du godis ?

Svar: hihi, lördagar :P

Lennie: Vad följer du på tv?

Svar: ONE THREE HILL (när det gick) Solsidan, Dating in the dark, cougar town, och kollar lite då och då på DH !

Sofia: Hur många är ni i familjen?
Svar: 6 st :)
två bor inte hemma hos oss.

Laila: Hur många syskon har du och hur gammla är dom?

Svar: jag har tre syskon, två systrar och en bror !
Lucaz är född 2002
Mimmi är född 1987
Linda är född 1985(tror jag)
Så ni kan sjävla räkna hur gammla dom är (:

Rovia: Vad tycker du om justin bieber?

Svar: Jag kan inte säga så mycket om honom eftersom jag knappt vet vem han är, det ända jag kan säga är att han sjunger som en 5 årig flicka !

Filip: vad är ditt mellan namn?
Svar: Michaela, fint va ? :P

Carro: Festar du mycket? Och om du gör det, har du någon gång varit riktigt full?

Svar: nej, festar när någon i närheten har fest.
nono.

Noel: vilket program använde du när du fixade dina bilder ? dom när du ändrade hår och ögon färg och sånt ? va det photoshop?

Svar: taaz.com det är en gratis sida ungefär som photoshop fast gratis :) och mycket mycket änklare, jag har photoshop oxå men fattar NADA !

Nina: vad vill du bli när du blir stor?

Svar: Bartender, radiopratare eller fotograf :) ganska blandat men då har man något att välja på :)



Anonym: Hur många gånger har du haft sex om du har haft det ?

Svar: Jag har inte haft sex än.
1. har ingen kille
och två, jag känner att jag vill vänta !

Nicklas: Hur många gånger har du varit riktigt kär ?

Svar: riktigt riktigt kär har jag varit 2 gånger kanske ?
Sen ska vi inte ens dra in alla gånger jag varit riktigt kär i en känd person ;)

Anonym: Hur gammal var du första gången du kysste någon ?

Svar: oshit, det kommer jag inte ihåg, :(
kalla mig gärna glömsk jag vet att man inte glömmer sånt, men jag kan inte komma på när just nu !

Anonym: Vad heter din kille?

Svar: Har ingen, så än så länge är han namnlös !

Lina: Vill du ha barn och hur många ?
Svar: Självklart vill jag ha barn, jag vill ha två eller tre !

Linnea: Vilka hårfärger har du haft?
Svar: oshit, typ. massa :P blont, brunt, svart, rött, familjenaddams färgat, röblont, ja typ dom :P

Sofie: Vilket Schampoo & balsam använder du?

Svar: Just glow, för färgat hår :) det bästa för håret enligt mig :)


Kassie: Har du din orginal färg på håret ?

Svar: O nej verkligen inte !
Jag är röd/orange/blond hårig ientligen :P

Cecilia: Om du ska färga håret, vilken färg ska du då ha ?

Svar: Funderar på rödbrunt?


Eva: vad lägger du mest pengar på?
Svar: Kläder och smink tror jag :)



Anna: Hur många bloggläsare har du under en dag ?

Svar: Det varierar väldigt allt från 5 upp till över 100.

Andreas: Varför började du blogga?

Svar: hahaha, tyckte att jag behövde få skriva av mig lite antagligen :)


ja, det var alla frågor, hoppas att ni fick reda på något nytt
och hoppas att ni som ställt frågor fick dom svar ni önskade!
jag vill tacka er som varit aktiva och ställt frågor i denna frågestund, 
det ledde till : FRÅGEREKORD !
TACK SÅ JÄTTE MYCKET, PUSS JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0