Förkyldstämplad !


Det är jag det !
OMG !
jag vill inte bli sjuk!
Jag har en fett irriterad hals, ni vet precis innan man får fett ont i halsen har man en irriterad känsla när man pratar och sväljer, så har jag!
Jag är hyper trött orkar inget.
Huvud värk,
rinnande ögon,
rinnande näsa,
kliande ögon,
det värker i öronen,
och lätt retad !
gissa vad ?



Jag vill inte vara det, för jag vill inte missa skolan,
jag brukar få för mig att jag är sjuk för att jag inte orkar gå till skolan. Men nu är jag seriös, det är en mega förkylning på gång!
Och jag säger inte det bara för att säga det utan jag MENAR det till 30000000000000000 %



     

                                                            Skit också !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0