ETT TIPS !



Om du hittar en sånn här lapp på t.ex. på stan, en anslagstavla i affären, i svalen, på skolan , på sjukhuset. Vart som helst, tycker jag att du ska ringa nummret som står på lappen och anmäla dej!
För det är inte bara viktigt att kunna det är otroligt kul att lära sej !
Så om du får chansen att vara med om ett sådant tillfälle så ta chansen, UTAN ATT TVEKA !

                                                

Jag kan säga att jag ångrar INTE att jag valde att åka med på en sånn här kurs över helgen med tjejgruppen i skolan!
Det är lätt och roligt att lära sig hur man försvarar sej (mentalt) som vi har gjort idag.
Och i morgon ska vi lära oss försvara oss fysikt. Och det ser jag fram emot !
+ ATT DET ÄR SUPER VIKTIGT ATT VI TJEJER KAN FÖRSVARA OSS OM VI HAMNAR I EN JOBBIG SITUATON!
Så får du chansen till en sånn här kurs, TA DEN !
du kommer att tacka dig själv att du tog dej tid att gå denna kursen om du skulle hanma i en sitution som t.ex. ett våldtäckts försök. Och tackvare att du kan självförsvar så kan du stoppa gärningsmannen!
Och skyddar dej själv och kommer förhoppningsvis fysiskt oskadad där i från !
då kommer du att vara lycklig att du gick denna kurs !
det kan jag lova !

 
                                        Så tjejer lär er försvara er, det är ni värda !


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0