En Snabbis !

Go' morgon bloggen !

Hur är det med er ?
Jag mår bra förutom att jag knappt sovit nått i natt !?
Jag somna inte för än vid 23:55 (jävla skit) och vilket betyder c:a 7 timmars sömn och det pallar inte min kropp !
Som tur är har vi halv studiedag , så vi slutar klockan 12!
Sparar 4 timmar, vi slutar klockan 16:00 på Måndagar , men inte idag :)
Dom borde lägga alla halva studiedagar på Måndagar.
Och i morgon ska vi åka och simma och gissa vad ? JAG HAR INGEN BIKINI !!
fan fan fan !


Detta kommer inte att gå så där jätte bra !:(

Nej nu måste jag sluta klockan är över 8 och jag måste kila och platta håret !
Vi hörs runt 12 tiden !




                                                                PUSS !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0