En snabbis innan skolan !

Go' morgon bloggen !

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan gå över till Hanna !
Vi ska ta bussen ner till ishallen runt 09:13 går bussen !
Sen ska vi åka skridskor i 2 timmar och så blir det lunch på Donken sen blir det bowling i 2 timmar!
vi slutar kl. 15:00 c:a !
20 minuter senare än vanligt !
Men det gör inget så länge vi slipper  ha vanliga lektioner är det lungt :)
Oj! när vi ska äta lunch på donken kommer vi inte få plats , det är ju lunch rusning där och då finns det knappt några bord, hahah vi får sitta på golvet ! :P
lyckat !

Nej nu måste jag gå ska fixa lite saker innan jag drar över till Hanna !
Hoppas ni får en fin dag , och vi hörs igen runt halv 4 !



                                           



                                                 talk to you later !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0