detta är det värsta jag hört och sett på länge !

Satt nyss och kollade runt på lite bloggar när jag möts av ett inlägg på en av mina favorit bloggar.
Som är väldigt känslo fyllt!
Jag läser och får en chock, så jag klickar på länken och hamnar på svt's hemsida.
Uppdrag granskning heter programet.
Klickar på play och kollar sedan igenom hela klippet som är runt en timme långt !
När jag har kollat klart på programmet finner jag inga ord.
Det som berättas i klippet är så grovt att det går inte att sätta ord på!
En flicka blir våldtagen och våldtäcktsmannen hyllas !?
hur fan går det till ?
Flickan är 14 år och killen är 15 !
Och alla är emot flickan både på nätet och irl.

Detta är sånt som när man hör om tänker man: fyfan vilket svin, detta är så hemskt så detta tror man inte att det händer i verkligheten !
Men tyvärr det gör det !
och det är fruktansvärt !

(OBS!! BILDEN ÄR TAGEN UR PROGRAMMET ! SVT.SE)

URSH ! säger jag bara !
att detta ska behöva hända över huvudtaget ?!
jag fattar lixom inte !
att så många blir utsatta för denna hemska händelse
och speciellt att inte bli trodd på !
det måste vara det värsta som kan hända ?!

När jag kollade på programet fick jag rysningar över hela kroppen, och mina tankar började snurra.
allt i från: vad tänkte hon, vad tänkte han, vad tänker dom som skriver hotfulla och svininga saker till denna tjej på nätet till att tänk om det händer en i närheten som man känner väl eller kanske till och med en själv.
Det kommer upp mycket hemska tankar som man bara vill blåsa bort, men tyvärr när man ser sånt här så kommer dom automatiskt och det kan man inte styra över !

Men att man hyllar våldtäcktsmannen det fattar jag inte ?
hur kan man fortfarande tro att killen är oskyldig när två tjejer i hans närhet blivit våldtagna och att han själv erkännt ?!

detta är fruktansvärt!
för att se uppdrag granskning klickar du på länken under:
Se programet här !



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0