Denna veckan är jag kär i ....

fernando jose torres sanz Pictures, Images and Photos

FERNANDO TORRES !
Och varför ?
Jo.... FÖR ATT HAN ÄR STÖRST , BÄST OCH VACKRAST !
och för att min lilla älskling fyller 26 hela år i MORGON <3


Fernando José Torres Sanz
, född 20 mars 1984 i Madrid, Spanien, är en spansk fotbollsspelare som spelar för den engelska klubben Liverpool i Premier League.
Torres blev historisk då han blev den yngsta någonsin att spela en A-lagsmatch för Atlético Madrid och dessutom den yngsta att bli utsedd till kapten (19 år gammal).
Han är också känd som El Niño (Barnet).

Torres började sin fotbollskarriär 1994 som 10-åring i Rayo 13. Där imponerade han stort på Atlético Madrid som fick över den unge talangen till sin klubb året därpå. 1998 skickade Atlético Madrid ett U15-lag till Nike Cup Europe där man ställdes mot lag som Real Madrid, FC Barcelona, AC Milan, Manchester United och Juventus. Atlético vann turneringen, med Torres som frontfigur och han röstades senare fram som världens bästa fotbollsspelare i sin åldersklass.
Året därpå, 1999, skrev Torres sitt första kontrakt med klubben. Han fortsatte att imponera och i slutet av säsongen 2000/2001 debuterade Torres för A-laget. Han gjorde sitt allra första mål för A-laget i juni 2001 i en match mot Albacete. Sedan dess har Torres spelat 214 ligamatcher för Atlético Madrid och gjort 82 mål.
Fernando är 186 cm lång och väger 78 kg.
(faktaruta från wikipedia)

Jag måste till lägga att jag gjorde ett arbete på 15 sidor om Fernando i 6:an, det var SKIT kul !
Skulle lätt kunna göra ett fakta blad om honom, men förkunskaper om honom tack vare det arbetet  !
Jag är glad att jag valde att skriva om honom!

Här kommer klickbara bilder på hunken:

    

   

    



                     
                   
                    

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0