update - VM har börjat

Sitter just nu hemma hos ******* och kollar på film, Vi tog en paus från tv tittanet så jag kunde blogga lite :)
eller snarare jag knykte datorn:)
 , mysigt med små vovvar som springer runt benen hela tiden , snart kommer ju min vovve oxå  och då blir det mycket spring ut och in med hunden , :)
******* sitter bredvid mig och kollar på klipp på min mobil , och det är riktigt pinsamma klipp :/

VM HAR BÖRJAT :o
Fast det blir inte intressant för än den 13:de för då spelar spanien sin första match mot SCHWEIZ , bulle dom kommer vinna , klaaart !
Det är riktigt varmt här känner jag, nej nu ska vi krypa tillbaka ner i soffan, dricka saft och forsätta kolla på film !
SMELL YOU LATER !

                                                                                                         

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0