update - trodde aldrig jag skulle säga de men...

... Det är jävligt gött att det är dåligt väder idag, omg de lät inte normalt. Okej vi tar om det: Det är jävligt skönt att det inte är så varmt idag, okej det var bättre, hahah!
Men det är ju så att när det är så varmt är det jobbigt att vara ute och eftersom jag har Xavi så måste jag ju ut, och Xavi är ju inte jätte haj på värmen heller, det blir lixom för mycket för den lilla kroppen och varmt jaa de blir det allt, ända lösningen är skuggan och jag menar när det blåser kommer det varma vindar, och inne är de outhärdligt precis som ute, så vart ska man vara ? Alla hem borde ha ett kylrum, så hade man inte behövt klaga,
känns hel konstigt att klaga på värmen när man klagade på kölden i vintras det blir bara så fel alla satt och klagade: ååååååh kan inte värmen komma snart? BUHUHU, jag fryser ! och nu: aaaaaah kan det inte bli lite svalare jag svettas och jag har huvudvärk och hit och dit.. som mamma sa: gudnåde(stavning) den som klagar över värmen!
Det känns siom att jag har skrivit hur mycket som helst mina fingrar är helt slut, och ändå är det så här lite text ? hur går det i hop?



                                                                                                         


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0