update - TALLINN 31 MAJ

31 MAJ/MÅNDAG/ISMARS FÖDELSEDAG; Vi vaknade av att Therese väkte oss och sa att vi skulle upp och käka frukost , hon gick ner till Receptionen för att hennes & donjas saftybox hade gått i baklås, där inne hade dom pass ,pengar ,mobiler och massa annat så hon fick gå dit ner. Donja kom in till mig & Rovia och la sig mellan oss och berättade en "rolig" historia och två älgar som var ute och flög och den ena hade en bulle i ögat , typ en historia utan mening men rolig det var den! Fast inte nu i efter hand. Sen kom alla in till oss när vi hade fixat oss och vi sjöng för Ismar som fyllde 15 och han fick presenter , sen gick vi ner och åt frukost OTROLIGT GOTT !
Efter det så gick vi ut på stan och så åkte vi dubbeldäckare och det tog 50 minuter att se alla sevärdigheter sen gick vi på stan och så gick vi till ett enormt shopping center som heter Stockmann ? tror jag, där köpte folk lite saker och massa annat skoj och gissa vad? DET FANNS 2 STORA HELLO KITTY BUTIKER ! Gissa om jag blev glad ???? Me LOVES hello kitty :) men tyvärr var det väldigt dyrt så inget fick följa med hem.
Sen när vi hade köpt allt vi skulle så gick vi hem till hotellet och badade medans folk fick massage, sen gick vi ut och åt middag på en fin resturang sen efter det köpte vi godis och dricka till hotellet och gick hem och kollade på tv, sen däckade vi.

                                                                                                    


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0