update - Svar på kommentar - Nagellack

Tjena där ute !

Fick en kommentar förut angående nagellack, och då tänkte jag: Jag tar upp det i ett inlägg!
Så Lisa: Här kommer dina svar och förklarningar:

Svar: Hejsan Lisa!
Roligt att du kommenterar om jag har rätt så är det inte första gången du hoppat hit ?
Men åter till frågan(orna)
Jag älskar nagellack och ja precis som alla andra så har jag mina favorit färger och favorit märke.
Jag använder Depend & H&M's egna , jag tycker dom är toppen bra, depend håller inte så länge men därför måste du köpa ett toplack som du kletar på när lacket torkat ORDENKLIGT. Och H&M's egna sitter bra, men alla lack bli finare och håller längre om man har toplack.
Jag kan inte yttra mig speciellt mycket om varken isadoras eller om Mavalas för jag har bara testat Mavala ett få antal gånger och inte testat isadoras alls, men hör att Isadoras nagellack inte är dom bästa, t.ex. att dom har låååång tork tid och att dom inte sitter mer än 2 dagar. Men Mavala tycker jag var helt OK, fast jag bara testat det två - tre gånger , men det är min uppfattning.
Lacken jag köper köper jag hos Cubus/Lindex/Kapphal(DEPEND) Sen köper jag H&M's egna på H&M såklart !
Och dom kostar inte speciellt mycket heller, Depend 25:-/st och H&M 39:50:-/st
Rätt goa priser.
Jag använder i vissa fall "Viva La Diva" Men det är mest n'r det gäller genomskinligt lack eller genoskinligt med glitter i, för det är dom ända lacken som är bra därifrån och så vissa färger dom har blivit lite bättre nu på sista tiden men jag köpte ett grönt och ett blått för några år sedan och båda är UR KASSA !!!!!!!!!!!
Men jag råder att köpa: Depend eller H&M. Mina favoriter.

Och det där med bloggadressen varöfr den inte går att lägga in , det har jag inget riktigt svar på. Vet inte varför det blev så, det kan vara fel i databasen hos blogg.se , försök igen en annan gång och kolla om det går !
Hoppas att du fick dom svar du ville ha och att du får användning för dom! :)
ha en trevlig kväll på dej lisafisa ;) och fortsätt läsa bloggen, det är guld värt!
Nej nu ska jag måla mina naglar, appropå "ingenting"!
Smell yoah later!


några exempel från dom nagellack jag köpte senast, Depend och viva la diva!


                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Caroline

älskar blåa naglar :> mmh, speciellt på sommaren!

2010-06-09 @ 20:48:57
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: Cajsa Torres Daahl

Svar till Caroline : Turkosa naglar är ju helt unerbart på sommaren :) och ljust lysande blått :)

ha en fin kväll

2010-06-09 @ 21:19:23

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0