update - Sommarlistan 2010

1. Ditt favoritställe på sommaren?


- Stranden , helt klart!
ÄLSKAR att ligga och mysa på stranden med musik och kompisar, och så får man inte glömma jordgubbarna !

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Stranden , bada, sola , lyssna på musik , skratta åt allt och inget och äta jordgubbar med vännerna !

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Kött ! ÄLSKAR grillat kött, sen potatisgratäng, och en godsallad med vinegrette. 

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Inga planer, tar dagen som den kommer. Ska hem till ett par vänner på middsommar afton sen på middsommardagen ska vi hämta Xai , sen den 27/8 blir det NRJ IN THE PARK  och vem kommer ? Jooo RASMUS SEEBACH !

5. Dina bästa sommarfärger?
- TURKOST o babyrosa !

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Negativt: REGN (som det gör minnst halva sommaren) och när det väl blir varmt blir det klibbigt och sliskigt varmt i början! Positivt ; blir det varm då blir det inte lite varmt utan extremt,  alla blir så mycket mer sociala

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Varje sommar ! Speciellt dom när vi började vara i kärrdahl, i varberg :D

8. Havet, sjön eller poolen?
- alla tre , ÄLSKAR VATTEN ! tror jag var delfin i mitt förra liv!

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Ananas glaass :D

10. Vart går din drömsemester?
- längtar till den dagen då jag får åka till mitt efterlängtade SPANIEN !

                                                           
                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Liv

Guud vad fin design du har :D!

2010-06-14 @ 00:00:59
URL: http://fantasyxmusic.blogg.se/
Postat av: Jessica

Shiiit vilken fin design du har!! :o <3 Älskar den!!

Skulle du kunna hjälpa mig med en design?? :)))) m du inte kan så är jag tacksam för svar :D

2010-09-30 @ 09:35:11
URL: http://jessica-jaramis.blogspot.com

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0