update - Så dom existerar ? Monsterna alltså!

Jag googlade : Monster
och då kom dessa bilder upp och det är ett bevis det finns monster på riktigt:

Jag menar vilket normalt djur ser ut så här ?


-||-


eller så här?


Euwh?
Fan va sliskig !


eller så här ? fast denna på minner mer om en alien.
iaf den bilden jag har av dom små missfostrerna


Och vilket normalt djur ser ut så här då ?
här kan vi snacka missfoster.


Och han här ser ur som en människa blandad med Sengångare, så de kan möjligt vis vara så ?
En amfibiesengångare ! så mysteriet löst.


Ameh jag menar kolla fejset ?

Vad tror du ? Tror du att monster existerar, inte sånna som i filmer utan missfoster till djur som hamnat snett ?
eller kanske de är aliens ? Ja vem vet, han kanske rymde hem ifrån ? fan vet jag.
men som missfostret till kossa där uppe, jag menar vilken chock borde inte bonden få ??
Jag hade svimmat om de kom ut en kalv och den såg ut så !?

                                                                                                           

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0