update - otroligt snyggt !

Jag vill ha en piercing i örat och satt för två veckorsedan och kolalde efter olika piercings i örat och så kom denna bilden upp:

Gissa om jag blev kär ?
Jag ska göra en, nästa sommar, när jag fyllt 15 så ska jag boka tid och så ska jag göra den OTROLIGT snyggt !
Jag är en kyckling men det är en engångsmärta , hoppas bara jag pallar smärtan har inte jätte hög smärttröskel :/
Men jag kommer få göra den för pappa säger att jag får göra vart jag vill fast inte i ansiktet och jag har ju redan 3 hål i öronen så varför inte ett fjärde ?
MEN DET KOMMER BLI SJUKT NAJS !


                                                                                                               

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0