update - NRJ IN THE PARK 2010

satt och lyssnade på NRJ när dom började snacka om NRJ IN THE PARK  , så jag tänkte jag går in på hemsidan och kollar vilka som kommer till NITP på Liseberg i år, och hittar denna grymt sköna artistupplaga:



Ser fram emot : RASMUS SEEBACH <3, Rebound & Kato !
Fick en lite chock när jag såg att Rasmus skulle komma :O
Jaa är man bäst så är man , jag ska iallafall gå och titta tillsammans med Hanna, kanske några fler!!
Hoppas att det blir lyckat bara :)



                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: F R I D A

natteravn är jättebra :)

2010-06-12 @ 16:55:54
URL: http://imfrida.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0