update - Mycket varmt.

Hejsan i värmen.

33.7 grader har vi haft som mest i dag, otroligt.
Och den lilla trivs inte alls med det, han håller sig helst i skugganm, idag har vi gått i koppel hela dagen och Xavi trivs med det, vilket är toppen. Vi har även borst tränat, man använder en karda när man borstar Lagottons päls, så det har vi tränat på i dag. Vilket inte var helt hundra poppis, sen har vi kissat och bajsat mycket och även sovit ute.
I morgon tänkte jag vi skulle träna att borsta lite tänder försiktigt, och se hur det funkar.
Gav honom en pipande leksaks kondom i går, skit söt, men den bet han ju sönder så nu piper den inte längre jag menar 70:- är väl lite mycket att lägga på dom när dom har tänder som knivar. Så får köpa en ny sen , en likadan. För han ÄLSKADE den, köpte även godis till honom i går som han får vänta en månad med att äta eftersom dom inte är rekomenderade för valpar under 3 mån.

I kväll kan Spanien åka ut VM mot Portugal, för hoppningsvis INTE men Portugal är ett tufft motstånd, Ronaldo t.ex. Livsfarlig en riktigt bra spelare, men Spanien har ju sina stjärnor oxå som :  Villa, Fabregas och Torres, men Torres har ju inte haft sina bästa matcher nu dom senaste, missat OTROLIGA målchansen som t.om. jag hade satt och jag vet inte ens att bollen är rund, nej så illa är det inte men han är inte i topp form och nu förra matchen mot Chile blev han utbytt 55 minuten pga. en muskel i vaden som inte är 100% frisk, hoppas bara inget händer med den idag. Men har vi otur nu så åker dom ut, om dom inte kämpar som djur men har vi tur så har Bosque satt dom bästa spelarna på plan och i anfallet. No probs ientligen men det lär bli tufft.
GOOOOOOOO SPAIN!


Torres (bild från VM, men jag har redigerat den lite)

För er som vill titta så sprakas matchen Spanien - Portugal i gång kl. 20:30 i SVT2



                                                                                                      


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0