update - Min midsommar i bilder

(aka. Missommar)

Nu tänkte jag ni skulle få ta del av bilderna från midsommarafton:


Eddie.


Kalle & Lucaz.


Mackan, mamma & Jannica


Jannica , Mamma(nära) Och lillan.


bjuder ¨på deen,


HAHAHAH Pappa så söt man får bli!?


Middagen


-||-


HAHAHAHAHAHAH!






AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH!


Godis :)

 
Balthazar


Han försökte nå korvarna som låg på spisen.


Fin fina kissen!








Mackan.


Fadern min.


Mamma, min fina mamma!


En lek vi körde och jag tror nog att ni ser vad den går ut på, den som lägger sista stenen så tornet rasar dens lag förlorar.




Och tornet rasade.


En liten David Villa(det är barcas nya bortatröja, gjort av 8 petflaskor , snacka om miljövänligt)


En glad Mackan efter att hans lag bliit diskat i tävlingarna XD inte så mycket att vara glad för ?


Mamma torkar golvet efter att soppåsen gått sönder med sillspad  i och de luktade ju inte jätte gott.


aah , och jag hade inget bättre för mig.


HAHAHAHAHAHAHA, lekte lite med  myskotnöten ? hahaha vet inte riktigt hur det stavas eller om de äns heter så.


Mor och son.


Ledsen när Torres blev ner sparkad på planen, och de syns kanske ? Hahaha, skojar inte med mig det kom RIKTIGA tårar, de kan mamma, eddie, kalle & jannica intyga.


Men mamma va destu gladare, hon lekte med mina lysande håriga gummi saker jag fick i ett av dom 5?4? paket jag fick som pris i tävlingen.
Den blåa heter Fernando
Den gröna heter Bengt och
den lila heter Lenny.


Men jag tröttnade snabbt på mamma så jag gick ut och hoppade studsmatta istället.




Peace.


och ja ramlade.


Nu va de Kallse tur, jahopp och va gör jag nu då ? Jo tar kort när han gör volter.




Men även kompisar fajtas.


Älskar bilden.




90 grader ?




Killen sparkade mitt huvud hem till kina XD hahaahahahaha
och killen gillar orange, han hade ed hardy i orange sen hade vi grädde krig i köket och då bytte han tröja till en vit och jag kasta jordgubbsgrädde på den så då tog han en till orange :O omg jag måste säga det orange är verkligen guds straff till människan.'


COOLING (H)






hoppas ni hade en skön midsommar!



                                                                                                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0