update - irriterad över en skandal

Hej!

Jag kommer inte blogga idag, för jag ska gå ut i det fina vädret precis som i går, och jag är inte på humör till att blogga, jag blir lätt irriterad på saker, och denna gången irriterar jag mig på att Spanien förlorade mot Schweiz i gårkväll, och det går tyvärr ut över bloggen, det kommer ta några dagar innan jag släpper det, men jag LOVAR jag ska ge er update i morgon! TRUST ME !
Har ni tur kanske det kommer en update senare i kväll...


                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack:D jo det är bra med mig:)

2010-06-17 @ 12:35:31
URL: http://liborius.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0