update - Hos O'

Tjea mellan fisk bena !

Sitter just nu hemma hos Ottan och lyssnar på NRJ's så kallade digitalradio, hahaha ett ord jag inte förstår mig på.
O' sitter bakom mig och målar sig på fötterna , hon sitter och skriver. Josh Hutcherson <3
hahahaha så söt är hon.
Ska iallafall sova här i natt, roligt roligt.
Vi var ute med hennes vovve ett tag förut sen  gick vi till affären och satte oss på en gård och skrattade, sen när vi kom hem så la vi oss i sängen och myste med Calle tills han fick psykos och började rivas och sprang runt som en dåre, sen gick vi in på datorn och skapade en grupp på fejan som heter: Tystanden som uppstår när Cajsa Daahl och Ottilia Bergvall slutar tjöta, så joina om ni inte har något bättre för er ;)
ÅÅH! Vill ni veta vad vi ska käka ? TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS! :D
hahahahah, jag kommer ta massa bilder och ladda upp.
Ottan är knäpp hon målar inte bara på sina fötter utan oxå på sin spegel med sin mammas läppstift -.-

Läste på en anna blogg att en spansk journalist fått skulden för spaniens förlust mot schweiz, ööh ?
Anledningen: Hon är för snygg, killarna blir distraherade av henne , speciellt Iker Casillas som är hennes kille, men hallå? Det är ju grabbarnas problem ? Dom är där för att spela fotboll inte för att dregla över en journalist, hallå jag menar laget hade en dålig dag ? Alla förlorar det är det livet går ut på, livet är orättvist , hallå ?
Folk är sjuka nur för tiden OMG !

Jag ska blogga lite senare så ni får er update jag lovat er.




                                                                                                                 

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0