update - Fotbolls stjärnor som slocknat ! R.I.P!

Jag satt och kollade lite bloggar nyss och kom till dessa klippen !
Jag blev helt stel i kroppen, detta är nog det värsta två fotbolls spelare ramlar ihop och dör på planen.
Och lagkamrater som gråter och gråter och det tar aldrig stopp, det gör så jävla ont i hjärtat. Att se folks familjemedlemmar, bästa kompisar, pappor ramla i hop och dö, kännslan är obeskrivlig det gör ont och man blir ruktansvärt ledsen, det är hemskt !


Fotbolls spelaren Gabriel får sammandragningar, hemskt!
Kroppen bara flyger som en vante fram och tillbaka sen bara ligger han där. Jag fårstår inte riktigt vilken frakt som gör att kroppen bara flyger runt helt okontrollerat när man får sånna dödsammandragningar !


Denna videon är bokstavligt talat HEMSK!
Killen står och lutar sig mot käna när han helt plötsligt faller i hop , död !
Jag får rysningar i hela kroppen när jag ser denna video , och ögonen fylls med tårar, jag tycker verkligen inte om att se folk gråta, så det tar jag åt mig jätte mycket av , men det känns overkligt att en frisk fotbolls spelare helt plötsligt ramlar i hop och dör, nee, jag vill inte ens tänka på det, det får mig att må riktigt dåligt.
jag kollade på videon två gånger, och andra gången kunde jag inte hålla emot tårarna.
Det verkar som att Miklos får gul kort sen vänder han sej från dommaren och lutar sig frammåt och sen ramlar i hop, det är hemskt, jag finenr inga ord på hur ont det gör i hjärtat!

Det är sånt här som gör mig rädd att kolla på fotbolls VM, jag menar det kan hända, det bevisade videosarna klart och tydligt....
Men det är sånt här som vi behöver se  för att förstå att döden har vi ingen makt över , men det är hemskt ! riktigt hemskt !
jag blir rädd när jag kolalr för att liksom från ena sekunden vara helt frisk till att andra att ligga där helt död, det går snabbt riktigt snabbt,



                                                                                                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0