update - en dålig dag

Hejsan,

igår var det en riktigt dålig dag med updates jag hade inget att skriva om eftersom inget häde.
Just nu sitter jag och lyssnar på regnet som bokstavligt talat ÖSER ner över Mölndal, *ogilla*

Så här ser det ute om inte ännu värre,(bilden är lånad från google)
och det är bara tio grader varmt, eller snarare tio grader kallt :/

Idag ska jag antagligen åka med brorshan och kolla på fotboll men det blir nog inte av eftersom det regnar som bara denn, och i morgon är det en speciell dag, och jag tänker låta er gissa vad , den som gissar rätt är jag snäll och ger en länkning, och i nästa inlägg får ni en bild ledtråd ;)


                                                                                     

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0